Volkswagen Golf 1.5 eTSI Life Business SIDEASSIST/KEYLESS/CAM/STOELVERW/ACC/LED
€ 27.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-194-ZX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI Life Business SIDEASSIST/KEYLESS/CAM/STOELVERW/ACC/LED
€ 27.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-194-ZX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Smeulen Autos B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mon Plaisir 22 |
Postcode | 4879 AN |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 2010098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smeulenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u
Ledig gewicht: 1.250 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): 12 maanden garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket Bovag (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Volkswagen Golf levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Deze Volkswagen Golf heeft niet alleen verwarmbare voorstoelen, maar ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Zitten in weldadige comfortstoelen : uw rug zal u dankbaar zijn. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Alle benodigde informatie helder in beeld: het digitale dashboard is een geweldige rijhulp. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! En deze auto heeft ook kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry als standaard uitrusting.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. De actuele snelheid
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.