Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline AIRCO STOELVRM TREKHAAK Financial is mogelijk

€ 6.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.975 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline AIRCO STOELVRM TREKHAAK Financial is mogelijk


€ 6.499,-

Algemeen

Bouwjaar 2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.975 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Neef Occasions B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zandstraat 7B
Postcode 5421 WK
Plaats Gemert
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 368069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.neefoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2010 - mei 2013

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Ledig gewicht: 1.275 kg
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

dakrails
Interieur
Armleuning
Lederen stuurwiel
Comfort
Stuurbekrachtiging
Centrale deurvergrendeling
CD/Radio
Airco
Veiligheid
Passagiers airbag
Isofix-
ESP
Standaarduitrusting (volgens fabrikant)
Standaarduitrusting (volgens fabrikant)
3-punts veiligheidsgordel middenachter
6-versnellingsbak
Achter mist-licht
Achterruitwisser
Afsluitbaar dashboardkastje, verlicht en met koelfunctie
Airconditioning Klimaat
Audiosysteem RCD 210 MP3 (radio/cd-speler, 4 luidsprekers)
Bagageruimteafdekking / rolgordijn
Buitenspiegel asferisch, links
Buitenspiegels geschilderd
Chroompakket (1)
Chroomstrips op zijruiten
Dagrijverlichting
Dakdragers
Deurgrepen buitenkant carrosseriekleur
Dimbare binnenspiegel
Doorlaadinrichting (middenarmsteun achter)
Draaibare trekhaak
Drievoudige hoofdsteunen achter
EHBO-doos en gevarendriehoek
El. ramen achter
Elektrische ramen voor en achter
Elektron. Stabiliteitsprogramma (ESP)
Elektronische startblokkering
Extra winterbanden (klantinformatie vereist)
Gebogen lichten
Getinte gelamineerde voorruit
Handremhendel handvat leer
Interieur: inlays Black Pyramid
Isofix-
Isofix-bevestigingen voor kinderzitje op achterbank
LM velgen
Lage uitstoot volgens de Euro 5 emissienorm
Leeslampjes voor en achter
Lendensteunen vooraan
Middenarmsteun voor
Mistlampen met geïntegreerde bochtverlichting
Multifunctioneel display Plus
Niet roken pakket
Opbergvak op de rugleuningen van de voorstoelen
Parkeerhulp voor en achter
Plat neerklapbare achterbank
Reservewiel in aandrijfbanden (staal)
Richtingaanwijzer geïntegreerd in buitenspiegel
Rijhulpsysteem: Hill Start Assist
Rugleuning rechtsvoor, neerklapbaar
Ruitenwissers met intervalschakeling, verstelbaar
Slijtage indicator remblokken
Snelheidsbegrenzer
Speciale lak tornado rood uni
Stoel linksvoor in hoogte verstelbaar
Stoelbekleding / bekleding: stof
Stuurbekrachtiging elektronisch geregeld (Servotronic)
Veiligheidsgordels voor met gordelspanners, in hoogte verstelbaar
Versnellings-/keuzehendel handvat leer
Vloermatten textiel
Waarschuwingssysteem veiligheidsgordel vooraan
Warmte-isolerende beglazing groen getint
Warmte-isolerende en donker getinte ramen
Zij-airbag voor met hoofd-airbag unit
Zonneklep links met spiegel (verlicht)
Zonneklep rechts met spiegel (verlicht)
centrale vergrendeling
dagrijverlichting
dubbele

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie