Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline
n.o.t.k.
Bouwjaar | 13-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.419 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-SKB-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.419 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-SKB-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Woensel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Greefstraat 9B |
Postcode | 5622 GJ |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14482271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumwoensel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.290 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Mooie en goede VW Golf 1.4 TSI met nieuwe Led Koplampen.
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Woensel is een autobedrijf waar u terecht kunt voor al uw mobiliteits vraagstukken. Verkoop/inkoop, Onderhoud, banden, aircoservice, aankoopbegeleiding, financieren, verzekeren en wagenparkbeheer. Wij communiceren in alle opzichten volstrekt eerlijk en helder.
Alle auto's hebben uiteraard kloppende kilometerstanden en bouwjaren tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Hoewel wij denken alles juist te vermelden maken we uiteraard een voorbehoud voor typ en specificatie fouten.
Graag leveren wij uw auto helemaal naar wens aan u af. Mist u iets? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Alle auto,s vanaf 3500 euro aankoopwaarde, worden allen afgeleverd met een op dat moment en of op korte termijn benodigde onderhoudsbeurt zonder extra kosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.