Volkswagen Golf 1.4 Trendline NWE APK / NAP / AIRCO
€ 3.250,-
Bouwjaar | 14-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.977 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 52-KRD-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.977 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 52-KRD-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53960475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mtrautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Volkswagen Golf uit 2010 met een 1.4 benzine motor. Deze origineel Nederlandse auto heeft een logische NAP kilometerstand en wordt geleverd met een nieuwe APK.
De auto rijdt en schakelt goed.
Rondom gebruikers schade, zoals op de foto's te zien is.
Inruil is bespreekbaar.
Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen, niet al onze auto's staan op de locatie in Boxtel!
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
LET OP! Enkel op afspraak geopend, ook in de avonden of zondag is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar:
06-53960475
Met vriendelijke groet,
MTR Auto's
Staarten 19
5281 PK Boxtel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.