Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Bleumotion |Schuif-opendak|Navigatie|Cruise|Clima|Stoelverw|PDC|

€ 14.500,-

Bouwjaar 28-10-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.994 km
Deuren 5
Kenteken Z-824-PP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Bleumotion |Schuif-opendak|Navigatie|Cruise|Clima|Stoelverw|PDC|


€ 14.500,-

Algemeen

Bouwjaar 28-10-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.994 km
Deuren 5
Kenteken Z-824-PP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RCE Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Tienden 34
Postcode 5674 TB
Plaats Nuenen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53705733 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rcecars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17

Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieurkleur: Grijs/zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Neem plaats in de cockpit, start de motor en voel het vermogen. Met deze sportieve Volkswagen Golf hebt u altijd de controle. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Het elektrisch bediende glazenpanorama dak zorgt voor licht en gevoel van ruime. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geďntegreerde stembediening. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem met harde schijf. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. En deze auto heeft ook multifunctioneel lederen stuur, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Ons bedrijf.
Toen mijn vader in 2005 met zijn eerste verkoop van auto's begon.
en 5 auto's netjes klaar maakte voor de verkoop,
had hij nooit kunnen dromen waar dit uiteindelijk toe geleid heeft.

Een full service autobedrijf.
René senior en René junior vader en zoon Samen directeur van het bedrijf inmiddels. (een mooi familie bedrijf ).
Door

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie