Volkswagen Golf 2.0 TSI R 300PK AWD DSG Pano/Carplay/19inch

n.o.t.k.

Bouwjaar 11-09-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.100 km
Deuren 5
Kenteken RH-217-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 300PK AWD DSG Pano/Carplay/19inch


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 11-09-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.100 km
Deuren 5
Kenteken RH-217-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GS Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noorddijk 3
Postcode 5705 CX
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 700250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gsautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.010 kg

Interieur
Interieur: Tw, pepper, antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Tenaamstelling voertuig, Vrijwaring inruilauto, WOL-service
- Afleverpakket Brons (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; 1 maand GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Kleine onderhoudsbeurt (oliefilter, interieurfilter, olieverversing), NAP-certificaat, Nieuwe APK, Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €10,- brandstof
- Afleverpakket Zilver (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; 1 jaar Mijn Mobiliteit pechhulp, 3 maanden GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, NAP-certificaat, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema (excl. distributieriem), Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €15,- brandstof
- Afleverpakket Goud (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): GS Plus garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); 1 jaar Mijn Mobiliteit pechhulp, 6 maanden GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, NAP-certificaat, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema (excl. distributieriem/ketting), Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €20,- brandstof

Zijn vormen en lijnen verraden het al, dit is een pure sportauto en hij staat garant voor een intense rijbeleving. Het is een Volkswagen Golf Variant van het bouwjaar 2015, er staat 111.223 kilometer op de teller. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In deze uitvoering is de Golf Variant voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie