Volkswagen Golf 1.4 TSI 150PK R-Line |Leder|Navi|Massage|PDC|Cruise|Clima|
€ 14.450,-
Bouwjaar | 30-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.330 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-523-NR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.330 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-523-NR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baaten Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westwijk 21a |
Postcode | 5406 XS |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 393105 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baatenautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2016 - mrt 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Schitterende Volkswagen Golf met slechts 104.330 aantoonbare kilometers en afkomstig van de 1e eigenaar!
De Golf heeft in november 2023 bij 100.264 km een onderhoudsbeurt gehad bij de Volkswagen dealer. De APK is geldig t/m 30-11-2025.
Het betreft een R-Line uitvoering. Dit is te herkennen aan de voorbumper, side skirts, en achterbumper. Dit oogt een stuk sportiever dan een standaard Golf.
De half-lederen sportstoelen zijn voorzien van een massagefunctie en stoelverwarming.
Verder beschikt de Golf over:
- Navigatie
- Parkeersensoren voor en achter
- Bluetooth audio en telefonie
- Cruise control
- Climate control
De 1.4 TSI motor beschikt over 150 PK en sprint daarmee naar de 100 km/h in 8.2 seconden.
Neem gerust een kijkje bij onze andere advertenties of website voor onze actuele voorraad.
Uiteraard ben je van harte welkom voor een bezichtiging/proefrit op afspraak.
Inruil is eventueel mogelijk in overleg.
Mochten er vragen zijn vernemen we het graag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.