Volkswagen Golf 1.4 FSI Trendline
€ 2.450,-
Bouwjaar | 26-08-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.845 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-PL-PJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.845 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-PL-PJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Briqcars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Takkebijsters 42 |
Postcode | 4817 BL |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 3036275 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.briqcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.176 kg
Laadvermogen: 614 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Zoek je een Volkswagen? Dan is de kans groot dat je huidige auto ook een Volkswagen is. Want Volkswagen -rijders zijn de meest merkentrouwe bestuurders. En met een goede reden. Das Auto. Niet voor niks. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Natuurlijk behoren actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend!
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
Deze Volkswagen Golf komt uit 2004, werd geleverd van 01-01-2004 tot 31-01-2005 en kostte toen € 21.715,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 174 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,4 liter per 100 km en hij weegt 1176 kg. De APK is geldig tot 16-06-2022 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?
ONS ADRES IS: TAKKEBIJSTERS 42 | 4817BL | BREDA
Kijk voor meer occasions op onze website: www.briqcars.nl
EERSTE EIGENAAR DEALERONDERHOUDEN, NAP PAS, MET BOEKJES, NIET IN GEROOKT.
INRUIL MOGELIJK ALTIJD 120 AUTO,S OP VOORRAAD
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.