Volkswagen Golf 2.3 V5 Highline Cima, Cruise, LM velg.
€ 1.990,-
Bouwjaar | 16-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 331.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-NP-JH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.324 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 331.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-NP-JH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.324 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KOC CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rossinistraat 28 |
Postcode | 5344 AK |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27391998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koc-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4257 x 1735 x 1457 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.252 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.352 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,5 l/100km (1 op 8,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Hierbij te koop aangeboden deze leuke Volkswagen Golf 5-Deurs uit 2004 in de 2.3 V5 Highline uitvoering met 331.205 kilometers op te teller. Deze auto beschikt over een volledige onderhoudshistorie en een Nationale Auto Pas (NAP).
= Bedrijfsinformatie =
Bij geen gehoor kunt u bellen naar 06-27391998
Wij adverteren uitsluitend met meeneemprijzen eventuele garantie is bespreekbaar.Wij berekenen geen afleveringskosten een aflever pakket is mogelijk tegen een meerprijs.
Al onze auto's worden met een APK geleverd tenzij anders vermeld. Voor onderhoud aan uw auto bent u bij ons aan het juiste adres.
Wilt u langs komen? Graag voor dat u deze kant op komt graag even bellen zodat u niet voor niets komt! Zou kunnen zijn dat we even weg zijn of dat de auto tussentijds verkocht is. Met een telefoontje voorkomt u een teleurstelling. Voor een bezichtiging of proefrit kunt u ook avonds terecht.
Wij hebben altijd minimaal 25 voertuigen op voorraad! Graag tot ziens in Oss.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.