Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition BlueMotion

€ 9.940,-

Bouwjaar 04-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.996 km
Deuren 5
Kenteken 78-TXZ-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition BlueMotion


€ 9.940,-

Algemeen

Bouwjaar 04-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.996 km
Deuren 5
Kenteken 78-TXZ-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosfeer & Co. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Peelbaan 10
Postcode 5121 DB
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1532 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.234 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition BlueMotion | NAVI | AIRCO | BLUETOOTH | En nog veel meer...

De Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition BlueMotion van 2012 is een compacte hatchback die bekend staat om zijn efficiëntie, betrouwbaarheid en praktische bruikbaarheid. Hieronder volgt een gedetailleerde beschrijving van dit model:

Exterieur
De Golf 1.2 TSI Trend Edition heeft een tijdloos en herkenbaar ontwerp dat de Golf-reeks kenmerkt. Het exterieur is strak en modern, met vloeiende lijnen en een aerodynamisch profiel. De voorzijde wordt gekenmerkt door de kenmerkende Volkswagen-grille en heldere koplampen. Hoewel de Trend Edition een instapmodel is, heeft het toch een verzorgde en stijlvolle uitstraling, met 15-inch lichtmetalen velgen en diverse BlueMotion-logo's die de efficiëntie van de auto benadrukken.

Interieur
Het interieur van de Golf 1.2 TSI Trend Edition is functioneel en goed afgewerkt. De materialen die gebruikt zijn, voelen kwalitatief aan, met comfortabele stoelen die voldoende steun bieden voor zowel korte ritten als lange reizen. Het dashboard is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, met logische plaatsing van knoppen en schakelaars. De achterbank biedt voldoende ruimte voor passagiers, en de kofferbak is ruim voor een auto in dit segment, met een inhoud van ongeveer 380 liter.

Technologie en uitrusting
Ondanks dat de Trend Edition een basisuitvoering is, is hij uitgerust met een aantal nuttige technologieën en voorzieningen. Standaard is de auto voorzien van airconditioning, een radio/CD-speler met MP3-ondersteuning, en een boordcomputer. Voor extra veiligheid en comfort zijn er elektrische ramen voor, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels.

Motor en prestaties
De 1.2 TSI motor in deze Golf levert een vermogen van 105 pk, wat voldoende is voor vlotte prestaties in stadsverkeer en op de snelweg. Deze turbobenzinemotor staat bekend om zijn soepele krachtontplooiing en brandstofefficiëntie. De BlueMotion-technologieën, zoals het start-stopsysteem en regeneratief remm

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie