Volkswagen Golf 1.4 TSI 2e EIG | AIRCO | PANO DAK | PDC | NAP | 6versn
€ 11.990,-
Bouwjaar | 30-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.819 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-ZST-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.819 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-ZST-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dagdelen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brucknerlaan 14 |
Postcode | 5011 DM |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38634368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dagdelen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
2e EIG | AIRCO | PANO DAK | PDC | NAP | 6versn
Hierbij wordt een nette VOLKSWAGNE GOLF 7 aangeboden.
Betreft een 1.4 benzine met 6 versnellingen!
Luxe uitvoering met o.a. CLIMATE CONTROL, PANORAMA SCHUIFDAK, CRUISE CONTROL etc.
De auto is afkomstig van de TWEEDE eigenaar!
Het is een origineel Nederlandse auto met Nationale Auto Pas.
De auto verkeert in topstaat en rijdt uitstekend.
NIEUW APK en een servicebeurt bij aflevering!
Compleet met 2 sleutels, facturen en onderhoudshistorie.
Leuke uitvoering met opties zoals AIRBAGS, AIRCO / CLIMATE CONTROL, BLUETOOTH, CENTRALE DEURVERGRENDELING, CRUISE CONTROL, ELEKTRISCHE RAMEN, ISOFIX, LICHTMETALEN VELGEN, PANORAMA SCHUIFDAK, PARKEERSENSOREN VOOR+ACHTER, RADIO AUX/CD, STUURBEKRACHTIGING etc.
Dit betreft een scherpe, rijklaar meeneemprijs!
Kom langs voor een bezichtiging en proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Dagdelen Auto's
Brucknerlaan 14
5011DM TILBURG
Tel: 0638634368
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.