Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline 105PK | NL AUTO+NAP | Navi | Sfeer | Cruise | Aut. Licht |
€ 9.980,-
Bouwjaar | 17-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZDH-27 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline 105PK | NL AUTO+NAP | Navi | Sfeer | Cruise | Aut. Licht |
€ 9.980,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZDH-27 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Avalon B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Atelierstraat 13 |
Postcode | 5056 DZ |
Plaats | Berkel-Enschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2340912 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoavalon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De comfortstoelen zorgen voor precies de juiste zit, hoe lang de rit ook is. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Het navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van multifunctioneel lederen stuur, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.