Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline
€ 11.940,-
Bouwjaar | 08-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TBL-71 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TBL-71 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4357 x 1799 x 1491 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.235 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline | CLIMA | LED | CRUISE | NAVI | STUURKNOPPEN | PDC | En nog veel meer...
De Volkswagen Golf 7 1.2 TSI Comfortline is een compacte en toch ruime hatchback die bekend staat om zijn uitstekende combinatie van prestaties, comfort en efficiëntie. Met een 1.2-liter turbomotor onder de motorkap levert deze auto voldoende vermogen om vlot door het verkeer te manoeuvreren, terwijl hij ook nog eens zuinig is in brandstofverbruik.
Wat betreft comfort biedt de Comfortline-uitvoering een scala aan voorzieningen die elke rit aangenaam maken. Denk aan luxe interieurdetails, ergonomisch ontworpen stoelen en geavanceerde technologische functies. Het ruime interieur biedt voldoende plaats voor passagiers en bagage, waardoor lange reizen moeiteloos verlopen.
Veiligheid staat hoog in het vaandel bij de Golf 7, met een uitgebreid assortiment aan actieve en passieve veiligheidsvoorzieningen. Van geavanceerde rijhulpsystemen tot robuuste constructie, deze auto is ontworpen om gemoedsrust te bieden, ongeacht de rijomstandigheden.
Al met al is de Volkswagen Golf 7 1.2 TSI Comfortline een veelzijdige en betrouwbare keuze voor wie op zoek is naar een compacte auto die niet alleen plezierig is om te rijden, maar ook comfortabel en veilig is voor dagelijks gebruik.
Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.
Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.
Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbetreffende voertuig altijd even te controleren. Bij enige twijfel kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om de gegevens en specificaties te bespreken.
Alle bezichtigingen en/of proefritten gaan uitsluitend op afspraak. Wij raden u daarom aan altijd even contact op te nemen met ons voord
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.