Volkswagen Golf 1.2 TSI CUP Edition, bluethooth, parkersensoren

€ 10.400,-

Bouwjaar 03-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.581 km
Deuren 5
Kenteken Z-496-KJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI CUP Edition, bluethooth, parkersensoren


€ 10.400,-

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.581 km
Deuren 5
Kenteken Z-496-KJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Ch. v. Deursen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Engelseweg 222-A
Postcode 5705 AK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22950430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandeursen-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.110 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Zoek je een auto, of Das Auto? Bij Volkswagen zijn ze niet erg bescheiden, maar ze hebben wel een beetje gelijk. Kiezen voor Volkswagen is kiezen voor een totale auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tijdens koude winterdagen verjaagt uw stoelverwarming de kou en maakt het rijden heerlijk comfortabel. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Volkswagen Golf als zich een noodsituatie voordoet.

Wilt u met deze Volkswagen Golf een proefrit maken? Bel of mail ons dan nu voor een afspraak.garantie pakket á195 euro incl. nieuwe apk,kleine onderhoudsbeurt en 50/50 garantiedeal .altijd 50 auto's op voorraad in alle prijsklasse .kijk op WWW.VANDEURSEN-AUTOS.NL voor ons aanbod of bel met 0492-751134 mob.0622950430 of kom gerust langs in onze SHOWROOM, ENGELSEWEG 222a 5705ak HELMOND tegen over de karwei

= Bedrijfsinformatie =

ONZE AUTOS WORDEN MET ZO VEEL MOGELIJKE ZORG GEKOZEN EN ZO PROBEREN WIJ U D

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie