Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Navi Clima Cruise 6-bak LMV KETTING VERV + ONDERHOUD + E APK 1e EIGENAAR NAP
€ 8.225,-
Bouwjaar | 20-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-TGJ-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Navi Clima Cruise 6-bak LMV KETTING VERV + ONDERHOUD + E APK 1e EIGENAAR NAP
€ 8.225,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-TGJ-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Center Roosendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlierwerf 4 |
Postcode | 4704 SB |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 544850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasioncenterroosendaal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. De uitrusting van deze Volkswagen is met navigatiesysteem, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
Occasion Center Roosendaal is het vertrouwde adres voor uw nieuwe gebruikte auto.
Bij Occasion Center Roosendaal bent u vrijblijvend van harte welkom om een kijkje te komen nemen in onze showroom.
Liefst eerst wel even bellen of de auto nog aanwezig is, dit is om teleurstellingen en verwarringen te voorkomen.
Als u van te voren belt houden wij uiteraard zoals het hoort de auto vast voor u.
Al onze auto's zijn afkomstig van erkende dealerbedrijven of leasemaatschappijen waarbij de onderhoudshistories bekend zijn en kilometerstanden gegarandeerd en aantoonbaar zijn via het NAP-Tellerrapport systeem.
Wij garanderen een markt -conforme inruilprijs met de wel bekende verkoopsites.
Inruil van uw auto, motor etc. is mogelijk.
Bent U zoekende naar financieringsmogelijkheden? Dan helpen wij u graag met een passend financieringsvoorstel op maat!
Occasion Center Roosendaal
Vli
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.