Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion | AIRCO CRUISE NAVI LMV |
n.o.t.k.
Bouwjaar | 10-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.939 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-PBN-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.939 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-PBN-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Oss |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselstraat 21a |
Postcode | 5347 KG |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41750106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandeloss.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Rijdt en schakelt uitstekend. Onderhoudshistorie aanwezig tot 09/2023 174.529 km. 2 sleutels aanwezig en NAP aantoonbaar.
= Bedrijfsinformatie =
Autohandel Oss is een jong en fris bedrijf dat gevestigd zit aan de Ijsselstraat 21A in Oss. Ons
bedrijf is een RDW erkende autohandel, inkoop en verkoop van gebruikte auto's.
Omdat wij veel onderweg zijn om voor u de juiste occasion te vinden zijn wij alleen op afspraak
geopend.
Voor het bekijken van een occasion kunt u bij ons, terecht op afspraak:
Maandag en dinsdag : 09:30 - 16:00 uur
Woensdag , donderdag en vrijdag: 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:30 - 16:00 uur
Zondag alleen op afspraak
Bel/Whatsapp - 06 41750106
www.autohandeloss.nl
www.facebook.com/autohandeloss
Instagram: autohandeloss
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.