Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline | Climate Control | Bi-Xenon | LM Velgen | PDC V+A | Trekhaak VERKOOP TELEFONISCH BEREIKBAAR 040-2240080

€ 12.900,-

Bouwjaar 22-06-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.658 km
Deuren 5
Kenteken X-670-JG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline | Climate Control | Bi-Xenon | LM Velgen | PDC V+A | Trekhaak VERKOOP TELEFONISCH BEREIKBAAR 040-2240080


€ 12.900,-

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.658 km
Deuren 5
Kenteken X-670-JG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Paul Janssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 78
Postcode 5591 JL
Plaats Heeze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2240080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfpauljanssen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - mrt 2017

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Ledig gewicht: 1.222 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: B

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (3 maanden)

In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Volkswagen Golf Variant altijd de controle. Deze auto uit 2015 heeft 147898 kilometer op de teller staan. Dit is een dealeronderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem gaat met knoppen op het stuur. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren voor en achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. Met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes is deze Volkswagen helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft.

Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

VERKOOP TELEFONISCH BEREIKBAAR 040-2240080 Wij leveren al onze auto's met een geldige APK keuring. Autotrust garantie tegen meerprijs. Inruil en onafhankelijke ANWB keuring mogelijk.Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie