Volkswagen Golf 1.5 TSI R-line Panoramadak Visueel cockpit Groot radio scherm

€ 18.950,-

Bouwjaar 09-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.878 km
Deuren 5
Kenteken SB-190-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-line Panoramadak Visueel cockpit Groot radio scherm


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.878 km
Deuren 5
Kenteken SB-190-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto-Service Kole
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Canadaweg 2
Postcode 4661 PZ
Plaats Halsteren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)164 - 700265 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Autoservicekole.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis afleverpakket (€ 295): Let op dit afleverpakket bevat 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: 1/3 tank brandstof, Geldige apk minimaal 6 maanden, Gereinigd binnen en buitenzijde, Kilometerstand gecontroleerd, Tenaamgesteld, Vloeistoffen en banden controle
- Premium afleverpakket (€ 495): Let op dit afleverpakket bevat 6 maanden garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 7500km / 6 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig
- 12 Maanden BOVAG (€ 795): Dit afleverpakket bevat 12 maanden BOVAG Garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 10.000 km of 12 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig

Kiest u voor een Volkswagen dan kiest u voor bewezen kwaliteit. Dat kunt u zelf ervaren wanneer u in deze Golf stapt. De sportieve en hightech ambiance is geheel te danken aan de R-Line styling. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Overzicht, informatie en functionaliteit: dat biedt het digitale dashboard. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie