Volkswagen Golf 1.2 TSI Xenon/Camera/PDC
€ 12.950,-
Bouwjaar | 25-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-346-FJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-346-FJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Ekelschot BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ierlandstraat 18 |
Postcode | 5171 PD |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23848767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekelschotgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Exclusieve Golf 7 1.2 Tsi uit 2015 met aantoonbaar 96000 km
Deze Golf beschikt over vele opties zoals:
- Achteruitrijcamera
- Parkeersensoren v+a
- Bi Xenon verlichting
- 16" lm velgen met all season banden
- Parkeerhulp
- Lane assist
- Adaptive Cruisecontrol
- Nieuwe apk
= Bedrijfsinformatie =
Garage Ekelschot BV in Kaatsheuvel bestaat al sinds 1983 en kenmerkt zich in een echte dorpsgarage. Wij hebben ons ontwikkeld tot een modern en goed uitgerust onafhankelijk universeel autobedrijf en zijn in Juli 2021 verhuist naar een complete nieuwbouw waar alles onder 1 dak valt. De uitgebreide activiteiten binnen ons bedrijf omvatten alle aspecten die u tegenwoordig van een modern autobedrijf mag verwachten. Met ons team van enthousiaste medewerkers streven wij elke dag naar de beste Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid. Wij nodigen u van harte uit om kennis met ons te maken en u zult ervaren dat ouderwetse service prima past in een modern bedrijf.
Wij werken met Garantie Pakketten varierend van 3 tm 12 maanden, vraag naar de voorwaarden.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de aanwezige onderhoudsboekjes of de nationale autopas. Kom gerust langs voor een proefrit maar bel altijd even om te informeren of de auto nog beschikbaar is en eventueel een afspraak voor proefrit in te plannen. Inruil en financiering mogelijk. Kijk tevens voor al onze andere occasions op www.ekelschotgarage.nl. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten © Garage Ekelschot bv 2021.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.