Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline NAVI CRUISE CLIMA BLUETOOTH LM VELGEN

€ 10.740,-

Bouwjaar 26-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.238 km
Deuren 5
Kenteken GG-715-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline NAVI CRUISE CLIMA BLUETOOTH LM VELGEN


€ 10.740,-

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.238 km
Deuren 5
Kenteken GG-715-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Fens Occasion Center Dongen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lage Ham 106
Postcode 5102 AE
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26850666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.focd.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Zoek je een Volkswagen? Dan is de kans groot dat je huidige auto ook een Volkswagen is. Want Volkswagen -rijders zijn de meest merkentrouwe bestuurders. En met een goede reden. Das Auto. Niet voor niks. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De sportstoelen geven het interieur van deze Golf een super strakke en sportieve uitstraling. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

U kunt uw ogen op de weg houden, want het audiosysteem en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat je probleemloos op je plek blijft. En zodra je het gaspedaal activeert, rijd je zo weg.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

= Bedrijfsin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie