Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI - Afn Trekhaak - Climate- en Cruise control / Navigatie / Licht- en Regensensor / Bluetooth / Elektrische kap - NL auto -
€ 10.945,-
Bouwjaar | 22-02-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.750 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI - Afn Trekhaak - Climate- en Cruise control / Navigatie / Licht- en Regensensor / Bluetooth / Elektrische kap - NL auto -
€ 10.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.750 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kroom Auto |
Contactpersoon | J.F. Kroom |
Adres | Petunialaan 22 |
Postcode | 5582 HA |
Plaats | Waalre |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 8429842 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kroomautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2011 - jan 2016
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Inhoud laadruimte: 250/250 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: In onze scherpe internet meeneemprijs is 3 maanden garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak inbegrepen voor auto's met een aanschafwaarde > € 4.500,00 tenzij anders vermeld en overeengekomen.
Origineel Nederlands geleverde en keurig netjes onderhouden Golf VI Cabriolet. Deze VW Golf Cabrio verkeert zowel van binnen als van buiten in een zeer nette staat en is o.a. voorzien van een Pioneer Radio-CD-Navigatiesysteem met groot kleurenscherm, Parrot 3100 Bluetooth carkit, Climate- en Cruise control en een Licht- en Regensensor. De elektrisch bedienbare cabriokap is zeer netjes en vertoont geen slijtagesporen. Deze Cabrio wordt geleverd met een afneembare trekhaak met 13-polige connector. Ideaal voor het gebruik van een fietsendrager.
Geinteresseerd? Wij maken graag een afspraak voor een bezichtiging en eventueel een proefrit. De vermelde prijs is onze scherpe internet meeneemprijs op basis van geen inruil. Inruil is altijd mogelijk.
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Deze Volkswagen Golf Cabriolet bewijst haar klasse met een elegant uiterlijk en een comfortabele binnenruimte, onmiskenbaar een kwaliteitsauto uit Duitsland. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Cabriolet is een goed onderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Het blijft een indrukwekkend schouwspel als de elektrisch bedienbare kap opent en sluit. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. In deze Volkswagen ku
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.