Volkswagen Golf 1.2 TSI Airco|Navi|Trekhaak|Velgen Nette Auto
€ 8.444,-
Bouwjaar | 04-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.732 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-ZTJ-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.732 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-ZTJ-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PSCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Scheltseweg 12 |
Postcode | 5374 EB |
Plaats | Schaijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15139231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pscars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Correct onderhouden VW Golf met ZGAN Velgen met All Weatherbanden !!! APK 9/2024 nieuw mogelijk in overleg
Volkswagen Golf 1.2 TSI Airco|Navi|Trekhaak|Velgen Nette Auto
- Kenteken: 25-ZTJ-3
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 09-09-2024
- Tellerstand: 182732 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CJZ
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1129 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audio-navigatie full map
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Wilt u inruilen ? Geen Probleem, Wanneer u vooraf een indicatie wenst, kunt u telefonisch contact opnemen, of per mail, Graag vermelden; kenteken, staat van uw auto, opties, km.stand, en een richtprijs, enkele foto's helpen ons een beter beeld te krijgen.
Om teleurstelling te voorkomen is het verstandig om voor uw komst even te bellen/appen of mailen, daar wij niet altijd aanwezig zijn.
Wij staan voor flexibiliteit en heldere afspraken, we leveren uw nieuwe auto af, op basis van uw wensen, zie de link op onze website 'Garantie' U kiest bij ons zelf voor 3, 6 of 12 maanden schriftelijke garantie.
Kijk voor de volledige voorraad en onze garantiepakketten op www.pscars.nl
PSCars
Scheltseweg 12
5374EB Schaijk
0615139231
info@pscars.nl
www.pscars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.