Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline PDC / 4-SEIZ. BANDEN / CRUISE / NAVI / BLUETOOTH BELLEN

€ 11.950,-

Bouwjaar 20-08-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.637 km
Deuren 5
Kenteken GT-057-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline PDC / 4-SEIZ. BANDEN / CRUISE / NAVI / BLUETOOTH BELLEN


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-08-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.637 km
Deuren 5
Kenteken GT-057-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice van Eersel B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Blokenweg 2
Postcode 5165 NR
Plaats Waspik
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 311199 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicevaneersel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R16
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Internet meeneemprijs inbegrepen (zonder meerprijs): Internet meeneempakket : - Een geldige APK op het moment van meenemen. - De kosten van tenaamstelling - Nul beurt -> Vloeistoffen, bandenspanning en verlichting controle. - Vrijwaring van eventuele inruilauto.
- Basis afleverpakket (€ 195): Basis pakket €195,- APK Keuring min.6 maanden o Controle beurt o Complete reiniging interieur & exterieur o €10,- brandstof o 3 Maanden Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Standaard Afleverpakket (€ 395): Standaard pakket €395,- o APK keuring min. 12 maanden o Onderhoudsbeurt volgens schema o Complete reiniging interieur & exterieur o €25,- brandstof o 6 maanden Huisgarantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; 6 maanden Huisgarantie., APK keuring min. 12 maanden, Complete reiniging interieur & exterieur, Onderhoudsbeurt volgens schema, €25,- brandstof
- Comfort Afleverpakket (€ 595): o APK keuring min. 12 maanden o Onderhoudsbeurt volgens schema o Complete reiniging interieur & exterieur o €35,- brandstof o Bosch pechhulppas o 12 maanden BOVAG GARANTIE
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG GARANTIE, APK keuring min. 12 maanden, Bosch pechhulppas (1 jaar), Complete reiniging interieur & exterieur, Onderhoudsbeurt volgens schema, €35,- brandstof

Deze Volkswagen Golf komt uit 2015 en is een originele Nederlandse met logisch Oordeel (NAP). De Hatchback van Volkswagen heeft 81.642 kilometers op de klok staan en is rijkelijk gevuld met opties zoals parkeersensoren voor en achter, lederen stuurwiel met bediening voor zowel cruise als telefoon, licht metalen sportieve velg met 4-seizoenenbanden, getinte ramen tot aan de b-stijlen, verwarmde spiegels en vele extra's. dit is echt een eyecatcher die de moeite waard is voor een proefrit en bezichtiging.

De wegenbelasting bedraagt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie