Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline [ Nav + Camera Carplay DAB Radar ]
€ 13.445,-
Bouwjaar | 29-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.629 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PG-609-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.629 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PG-609-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vaartland.nl Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Konijnenberg 22 |
Postcode | 4825 BD |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 748597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vaartland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 1.750 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
CO2-uitstoot: 109 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Ben je op zoek naar een mooie Volkswagen Golf uit 2017 met opties zoals Adaptive cruise control, Alarm klasse 3 en regensensor. Deze Golf is door ons aangekocht met een tellerstand van 110.629. De tellerstand is logisch verklaarbaar en de auto is dan ook voorzien van een NAP tellerrapport. Op onze website vind je het Nationaal Autorapport. Hier staat ook het aantal eigenaren in en een checklist van maar liefst 55 technische en 40 optische punten waar de auto op gecontroleerd is. De Volkswagen Golf heeft een benzine motor met een maximum vermogen van 81KW (110 PK) en haalt hiermee een gemiddeld gebruik van 4.80L op 100Km.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
- Maandag tm Vrijdag: 08:00 t/m 22:00
- Zaterdag: 08:00 t/m 17:00
- Zondag: gesloten
Via telefoonnummer: 0182716409
Een auto als nieuw voor de prijs van een gebruikte?
Deze Volkswagen Golf is een Refurbished car van Vaartland.nl. Dit houdt in dat deze auto bijna niet van een nieuwe te onderscheiden is.
Onze Refurbished cars zijn in topconditie. Dit houdt in dat ze maximaal 8 jaar oud zijn, maximaal 160.000 km op de teller hebben staan én geen schadeverleden hebben.
Verder is zowel het interieur als het exterieur gereconditioneerd waardoor de auto er als nieuw uitziet. Ook is de complete auto gecontroleerd op wel 55 technische en 40 optische punten, zo hoef jij je daar geen zorgen meer over te maken.
Tenslotte is deze Volkswagen Golf vanuit alle hoeken gefotografeerd in onze 360° fotostudio en zijn alle bijzonderheden, aantal eigenaren en de onderhoudshistorie gedigitaliseerd en toegevoegd aan het Nationaal Autorapport. Zo kun jij alles te weten komen over deze Volkswagen Golf, gewoon thuis vanaf de bank.
Bekijk de video voor het complete proces!
Je kunt ook contact met ons opnemen via Whatsapp. Whatsappnummer: 0182-748576 (bellen via whatsapp op dit nummer is niet mogelijk)
Onze vestigingen zijn geopend!
Al onze vestigingen zijn weer geopend. Wil je de beste service? Plan dan een afspraak in, wij zorgen er dan voor dat we speciaal voor jou klaar staan.
Een proefrit maken?
Wil je een proefrit maken, dan kan dat op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op of kijk op https://www.vaartland.nl/proefrit-maken voor meer informatie en de voorwaarden. Voor de actuele locatie van de auto kijk op www.vaartland.nl.
Waarom kiezen voor deze Volkswagen Golf:
- Adaptive cruise control
- Alarm klasse 3
- regensensor
- NAP gecontroleerd
- Voorzien van een Nationaal Autorapport
Alle moeite is genomen om de informatie in deze a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.