Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Business NAVI | CarPlay | dealer onderhouden
€ 14.940,- incl. BTW
Bouwjaar | 24-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 97.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-233-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Business NAVI | CarPlay | dealer onderhouden
€ 14.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 97.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-233-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Direct Auto Kopen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mathenessestraat 83 |
Postcode | 4834 EA |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 7002917 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.directautokopen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): o 3 maanden garantie BASIS: op de motor, aandrijving en transmissie (draaiende delen) o Professioneel poetsen van de auto binnen / buiten o Nieuwe APK o Controle algemeen en vloeistoffen o Tenaamstellings- en vrijwaringskosten
Dit afleverpakket bevat: Aandrijving, Motor, Transmissie
- PREMIUM (€ 445 meerprijs): o Alle punten van afleverpakket Standaard o 6 maanden garantie PREMIUM (BASIS + aanvullend) o Kleine onderhoudsbeurt (olie & filter) o Min. 20 liter brandstof bij aflevering
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BASIS Garantie, Elektrische systemen, Klimaat (airco), Koelsysteem, Remsysteem, Stuurinrichting
- Exclusief (€ 745 meerprijs): o Alle punten van afleverpakket Standaard o 12 maanden REAAL Premium Garantie (alles gedekt behalve onderhoudsdelen) o Afleveringsbeurt volgens fabrieksvoorschriften o 3 maanden garantie op reparaties en onderhoud o Volle brandstoftank bij aflevering
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BASIS Garantie, Premium Garantie
Zeer mooie VW Golf 1.0 TSI 110PK heeft slechts 97.000 kilometer NAP gereden en is afkomstig van de eerste eigenaar en is bij de VW dealer in onderhoud geweest.
Hiervan is alles aantoonbaar en inzichtelijk door middel van een uitdraai van het onderhoud en het ingevulde onderhoudsboekje.
- Er zijn 2 sleutels aanwezig met afstandsbediening
- Er is niet in gerookt
- 4 zomerbanden met meer dan voldoende profiel
- Airco, Elektrische ramen, 5 zitplaatsen, Cruise Control
- Voertuig wordt afgeleverd met afleverpakket standaard (3 maanden garantie)
- Getoonde prijs is inclusief BTW, voor ondernemers aftrekbaar.
= Bedrijfsinformatie =
o Altijd nieuwe APK
o Vakkundig gecontroleerd
o Altijd garantie
o Voorzien van NAP en onderhoudshistorie ter inzage.
o Het inruilen van een voertuig is mogelijk.
o Gepoetst met liefde
o Financiering per mogelijk
o Tenaamstelling van nieuwe auto en vrijwaren van inruil voertuig kosteloos op locatie
Om teleurstelling te voorkomen, verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.