Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline 115pk ecc,lmv,pdc,navigatie,cruise

€ 15.888,- incl. BTW

Bouwjaar 10-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 123.268 km
Deuren 5
Kenteken J-406-FD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline 115pk ecc,lmv,pdc,navigatie,cruise


€ 15.888,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 123.268 km
Deuren 5
Kenteken J-406-FD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jo van Aarle auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zijweg Dungen 6
Postcode 5482 SB
Plaats Schijndel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5513853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jovanaarleautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiedatum: 2020-07-01
Referentienummer: 7672

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 1.850 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Als u een sportieve auto zoekt, kunt u niet om Volkswagen heen. En waarom zou u ook? Geen enkele auto heeft immers de kwaliteiten van een Volkswagen? De power en de geweldige wegligging van deze Golf Variant maken van iedere kilometer een klein feestje. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. Deze auto is van eerste eigenaar en de onderhoudshistorie is bekend. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De comfortstoelen zorgen voor een optimale zithouding onderweg. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, dakdraagsysteem en getint glas.

Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-aansluiting.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?

= Bedrijfsinformatie =

Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto bij ons te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Telefonisch: 073-5513853
Mail: info@

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie