Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE PANO/IQLIGHTS/BLINDSPOT/SFEER/CAM/KEYLESS/VOL

€ 30.950,-

Bouwjaar 08-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.429 km
Deuren 5
Kenteken Z-692-FJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE PANO/IQLIGHTS/BLINDSPOT/SFEER/CAM/KEYLESS/VOL


€ 30.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.429 km
Deuren 5
Kenteken Z-692-FJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Smeulen Autos B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mon Plaisir 22
Postcode 4879 AN
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 2010098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smeulenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): 12 maanden garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket Bovag (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Volkswagen Golf is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. Volop licht en ruimtelijk gevoel geeft het elektrische bediende glazen panoramadak. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Daglicht bij nacht? De koplampen met matrix LED-verlichting zorgen ervoor. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Alle functies voor een veilige en zuinige rit worden overzichtelijk weergegeven op het digitale dashboard. Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de aut

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie