Volkswagen Golf 8 2.0 TSI R 4M PERFORMANCE AKRA HARMAN
€ 55.950,-
Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-257-JJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-257-JJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jong ijzer |
Contactpersoon | Robert Nesseem |
Adres | Spuiweg 22-J |
Postcode | 5145 NE |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40768727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjongijzer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.453 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Interieur: ZWART, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket: Met onze jaren lange expertise is het voertuig grondig gecheckt en klaar voor zijn nieuwe eigenaar!
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; banden voldoen aan de wettelijke eis, fabrieksgarantie, indien deze nog op het voertuig zit, professionele reiniging interieur en exterieur, tenaamstelling/overschrijven
Belangrijk om te weten:
- 1E eigenaar.
- Dealer onderhouden. Alle boekjes en papieren aantoonbaar.
- Nieuwstaat met een schadevrij verleden!
- Voorzien van alarmklasse 3 incl. certificaat voor de verzekering (t.w.v. €999).
- De auto wordt geleverd met winter en zomerbanden!
- 1 JAAR GARANTIE!
- Prachtige opties zoals: Akrapovic sport uitlaat, performance-pakket met Drift-modus en Nürburgring-modus, panoramadak, Harman Kardon audiosysteem, alarm klasse 3 met certificaat, dodehoek detectie, ACC (Adoptive cruisecontrol), DAB radio, achteruitrijcamera met inparkeerpakket, lijnassistentie, winterpakket, assistentie pakket, multimedia pakket, 19 inch R-velgen, IQ koplampen, sfeerverlichting, verkeersbordherkenning en nog veel meer!
BEZICHTIGING ENKEL OP AFSPRAAK
INRUIL & (ZAKELIJKE) FINANCIERING IS MOGELIJK
AANKOOPKEURINGEN ZIJN TOEGESTAAN
BEKIJK OOK ONZE ANDERE ADVERTENTIES
Disclaimer:
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.