Volkswagen Golf 2.0 TSI R PERFORMANCE| PANO/AKRA /IQ-LIGHT/H&K | HEAD-UP/ 4 MOTION KM 24950
€ 54.750,-
Bouwjaar | 18-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-151-FV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R PERFORMANCE| PANO/AKRA /IQ-LIGHT/H&K | HEAD-UP/ 4 MOTION KM 24950
€ 54.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-151-FV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Graaf v.o.f. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg van der Lelystraat 21 |
Postcode | 4285 BH |
Plaats | Woudrichem |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13331709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- 6 Maanden Garantie (€ 650):
- Afleverpakket (1) (€ 1.050): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Exclusief Garantie L&P 6/12 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!EEN MOOI, DIK UITGEVOERDE GOLF R TSI 4 MOTION PREFORMANCE VOL! met verlengde fabrieksgarantie t/m 2027 en slechts 24995 Km op de teller
- PANO
- AKRAPOVIC
- HEAD UP DISPLAY
- H&K SOUND
- 320 PK
- IQ-LIGHTS VOOR/ACHTER
- CARPLAY
- FABRIEKSGARANTIE (VERLENGD)TOT 2027
- ACC
- RIJSTROOKSENSOR MET CORRECTIE
- SFEERVERLICHTING
- AUTO IS PER DIRECT BESCHIKBAAR
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Exclusief Garantie L&P 6/12 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn Autobedrijf De Graaf. Een familiebedrijf, waarin de tweede generatie momenteel aan het werk is. Wij zijn een klassieke dorpsgarage en werken volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden. Wij onderscheiden ons doordat wij altijd even tijd voor u vrij maken en dat wij midden in onze gemeenschap staan en weten wat er speelt. Wij specialiseren ons in occasions van volume merken zoals Volkswagen, Opel, Ford en Renault, die maximaal 10 jaar oud zijn. Wij zijn transparant en laagdrempelig, dus nodigen u van harte uit om de auto te komen bekijken en een proefrit te maken.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Chris de Graaf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.