Volkswagen EOS
n.o.t.k.
Bouwjaar | 24-11-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.100 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-XZ-TR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.100 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-XZ-TR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4407 x 1791 x 1437 cm
Wielbasis: 2.578 cm
Inhoud laadruimte: 205/380 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.456 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/55R16
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Eos | Wel de lusten, niet de lasten
Op de eerste zonnige zomerdagdag wemelt het ineens van de cabriolets. Veel van die auto's hebben de hele winter binnen gestaan en de eigenaren grijpen de eerste kans aan om er weer mee te rijden. Veel cabriolets brengen niet alleen veel tijd in de garage door omdat ze zich niet lenen voor rijden bij slecht weer, ze zijn ook te duur om dagelijks te gebruiken. De Volkswagen Eos is juist een cabrio die het hele jaar door gebruik kan worden. Lees zelf waarom.
De Volkswagen Eos is aangepast voor modeljaar 2011. Het betreft hierbij kleine aanpassingen, de essentie van de Eos is gelijk gebleven: fijne coupe, prima cabriolet. Betere motoren vanaf 2011.
Plus
- zeer snel, serieus zuinig
- prima coupe, heerlijke cabrio
Min
- bagageruimte nauwelijks bruikbaar (ook met gesloten dak)
Conclusie
De Volkswagen Eos is aangepast voor modeljaar 2011. Het betreft hierbij kleine aanpassingen, de essentie van de Eos is gelijk gebleven. Nog altijd biedt de Eos in de winter het comfort van een coupé en in de zomer de vrijheid van een cabriolet. Het nieuwe front geeft de Eos een moderner en scherper aangezicht. De verbeterde motoren leveren nog betere prestaties, terwijl het verbruik is gedaald.