Volkswagen EOS 1.4 TSI Highline apk/dealer onderhouden/lmv/clima
€ 5.499,-
Bouwjaar | 16-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.597 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 87-KVN-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.597 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 87-KVN-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RJO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spundelseweg 35B |
Postcode | 4715 RB |
Plaats | Rucphen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rjo-trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.436 kg
Laadvermogen: 494 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Volkswagen Eos. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen houden u en uw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. Kiezen tussen open en dicht rijden kan met een druk op de knop dankzij de elektrisch bediende cabriokap. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, actieve hoofdsteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en armsteun voorin ook tot de uitrusting van deze complete auto.
U kunt het audiosysteem en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. De regensensor schakelt automatisch de ruitenwissers in bij regenval. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Deze auto is voorzien van lederen stuur en versnellingspook, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Eos | Wel de lusten, niet de lasten
Op de eerste zonnige zomerdagdag wemelt het ineens van de cabriolets. Veel van die auto's hebben de hele winter binnen gestaan en de eigenaren grijpen de eerste kans aan om er weer mee te rijden. Veel cabriolets brengen niet alleen veel tijd in de garage door omdat ze zich niet lenen voor rijden bij slecht weer, ze zijn ook te duur om dagelijks te gebruiken. De Volkswagen Eos is juist een cabrio die het hele jaar door gebruik kan worden. Lees zelf waarom.
De Volkswagen Eos is aangepast voor modeljaar 2011. Het betreft hierbij kleine aanpassingen, de essentie van de Eos is gelijk gebleven: fijne coupe, prima cabriolet. Betere motoren vanaf 2011.
Plus
- zeer snel, serieus zuinig
- prima coupe, heerlijke cabrio
Min
- bagageruimte nauwelijks bruikbaar (ook met gesloten dak)
Conclusie
De Volkswagen Eos is aangepast voor modeljaar 2011. Het betreft hierbij kleine aanpassingen, de essentie van de Eos is gelijk gebleven. Nog altijd biedt de Eos in de winter het comfort van een coupé en in de zomer de vrijheid van een cabriolet. Het nieuwe front geeft de Eos een moderner en scherper aangezicht. De verbeterde motoren leveren nog betere prestaties, terwijl het verbruik is gedaald.