![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-11-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.803 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-TL-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.803 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-TL-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABV Holland |
Contactpersoon | Bas Vriens |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 5071 NL |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5112263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abvholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 177 x 162 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Auto loopt/rijdt en schakelt goed.
Deuk in achterscherm. Apk tot 2025.
Exportprijs / zomeenemen.
We make export documents
= Bedrijfsinformatie =
Voor onze Marktplaats "bieders" ; het gaat hier niet om een veiling maar om een normale verkoop ! Spaar aub (ons) de moeite om onzinbiedingen te doen, wij kopen al onze auto`s in via officiële dealer kanalen dus ook voor een marktconforme (handels) inkoopprijs.! Helaas kunnen wij geen biedingen accepteren van de helft van de vraagprijs, wij reageren om die reden niet op biedingen via marktplaats. Iemand die serieus is, belt, komt naar ons toe en gaat dan indien mogelijk over de prijs in overleg.
SPAAR DE MOEITE AUB! WIJ STAAN TEN ALLE TIJDEN OPEN VOOR EEN SERIEUS BOD "NAAST" DE AUTO EN NIET ANONIEM VIA DE MAIL!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso | Groeistuipen
Wie zaken doet kleedt zich zakelijk met een jasje en een dasje. Daarbij hoort ook een representatieve zakenauto. Maar in de vrije tijd is het prettig als datzelfde jasje wat ruimer zit, en ook dat geldt voor de auto. De nieuwe Toyota Verso combineert daarom het beste van beide. De nieuwe Verso zou even comfortabel zijn als de gemiddelde zakenauto en toch een overvloed aan ruimte bieden als gezinsauto. Is dat gelukt?
![Autotest | Toyota Verso Groeistuipen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/586/toyota-verso.jpg)
De Toyota Verso biedt ruimte voor 7 personen, maar rijdt even goed als de gemiddelde zakenauto. De 1.8 liter benzinemotor presteert prima, maar is niet zo zuinig als beloofd.
Plus
- luxueus en comfortabel
- ruim en praktisch
- innovatieve, bruikbare techniek
Min
- beloofde lage verbruik moeilijk haalbaar
- fors groter en duurder dan voorganger
- geen schuifdeuren
Conclusie
Toyota wil met de nieuwe Verso het verschil tussen zakenauto en gezinsauto verkleinen. Dat is absoluut gelukt, maar daar staat een forse prijs tegenover. Ook is de nieuwe Verso minder handzaam dan de voorganger. Door die groeistuipen is de Verso meer een opvolger van de Avensis Verso dan de Corolla Verso.
De Verso maakt een enorme sprong vooruit op het gebied van comfort en veiligheid en staat nu op hetzelfde niveau als een zakenauto met eenzelfde prijskaartje. De rijeigenschappen zijn zelfs vergelijkbaar met die van de Toyota Avensis! De prestaties van de hier gereden 1.8 liter benzinemotor zijn verdienstelijk, maar het lage fabrieksverbruik is lastig te realiseren.
Wanneer het werk er op zit, is de Verso een uiterst praktische gezinsauto. De overvloedige ruimte is bovendien flexibel in te delen dankzij EasyFlat 7. Afhankelijk van de situatie biedt de Verso ruimte aan zeven personen en lichte bagage of juist aan twee personen en een enorme hoeveelheid bagage.