Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-247-VR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-247-VR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wilmsen Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Duinweg 25 |
Postcode | 5482 VR |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5477585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wilmsenautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.135 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
CO2-uitstoot: 102 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Te koop aangeboden mooie complete Toyota Rav4 2.5 Hybrid Dynamic uit 2020 met 119.000 km.
De dealeronderhoud Toyota beschikt over een complete historie.
Indien gewenst wordt deze afgeleverd met afleverbeurt conform onderhoudsschema inclusief nieuwe APK.
Wij bieden diverse garantiepakketten aan. Tevens is verlengde dealergarantie nog mogelijk op dit voertuig.
Vraag naar onze mogelijkheden.
Opties & Accessoires:
- ABS
- ESP
- ASR
- Electrische ramen voor en achter
- Electrische verwarmde inklapbare spiegels
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Keyless
- Regen- en Lichtsensor
- Boordcomputer
- Cruise Control adaptief
- Adaptieve systemen
- Stuurbediening
- Virtueel dashboard
- Lane Assist
- Toyota Multimedia
- DAB radio
- Navigatie
- Bluetooth
- CarPlay
- Climate Control Airco
- Stoelverwarming
- USB
- Automaat
- Hybride
- EV
- Electrisch
- Lederen interieur
- PDC met camera
- Privacy Glass
- Electrische achterklep
- Dakrails
- Trekhaak
- 18" lichtmetalen velgen
Voor meer informatie zoek even contact met Wilmsen Automotive waar de koffie/thee altijd klaar staat!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.