Toyota RAV4 2.5 Hybrid Active Automaat 2020 1e eigenaar

€ 27.749,- incl. BTW

Bouwjaar 17-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 143.196 km
Deuren 5
Kenteken H-317-FL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Active Automaat 2020 1e eigenaar


€ 27.749,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 143.196 km
Deuren 5
Kenteken H-317-FL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tulp Autobedrijf V.O.F
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zevenheuvelenweg 7
Postcode 5048 AN
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19681441 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tulpautobedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

1e Eigenaar dealer onderhouden nette Toyota Rav4 2.5 Hbrid Active Automaat bj 2020 prijs is incl BTW !!!

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Active Automaat 2020 1e eigenaar


- Kenteken: H-317-FL
- Merk: Toyota
- Model: RAV4
- APK tot: 17-02-2026
- Tellerstand: 143196 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2487 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: A25A-FXS
- Vermogen: 131 kW / 178pk
- Ledig gewicht: 1565 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 460 cm
- Breedte: 186 cm
- Hoogte: 1685 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Afdekhoes
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Carplay
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Aanhanger assistent
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsimulator
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- LED mistlampen
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Gordelairbag(s)
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Uw nieuwe auto staat klaar voor v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie