Toyota Prius 1.8 Comfort Origineel NL Navigatie Climate Trekhaak

€ 8.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-06-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.521 km
Deuren 5
Kenteken 69-RGK-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Comfort Origineel NL Navigatie Climate Trekhaak


€ 8.445,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.521 km
Deuren 5
Kenteken 69-RGK-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RVL Auto's B.V.
Contactpersoon Ronald van Loon
Adres Bosscheweg 34
Postcode 5741 SX
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 778264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rvlautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- RVL Basis (inbegrepen): - 1 Maand garantie op motor en versnellingsbak (draaiende delen) * - Vloeistofcontrole - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * Tot max 5 jaar oud en 150.000 km
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- RVL Compact (€ 495 meerprijs): - 3 Maanden RVL compact garantie volgens regels Cargarantie (zie eigen website) -Nieuwe APK - keuring wanneer nieuwe keuringsdatum binnen de 8 maanden valt - Algehele controle - Vloeistofcontrole - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * kijk op onze website onder het kopje garantie of uw auto in aanmerking komt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "RVL Basis"): Car garantie
- RVL Premium (€ 895 meerprijs): - 6 maanden uitgebreide RVL premium garantie via Cargarantie regels (zie eigen website) -Nieuwe APK keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 8 maanden valt - Onderhoudsbeurt volgens boekje - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * kijk op onze website onder het kopje garantie of uw auto in aanmerking komt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "RVL Basis"): Car garantie
- RVL Premium + (€ 1.295 meerprijs): - 12 maanden uitgebreide RVL premium+ garantie via Cargarantie regels (zie eigen website) - Nieuwe APK - keuring - Onderhoudsbeurt volgens boekje - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * kijk op onze website onder het kopje garantie of uw auto in aanmerking komt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "RVL Basis"): Car garantie

In zeer nette staat verkerende Toyota Prius 1.8 Comfort uit 2011 met slechts 218.521km op de teller (met Nationale Autopas).

De auto verkeert in zeer goede staat en is altijd netjes onderhouden. Beide sleutels zijn aanwezig, inclusief een ingevuld onderhoudsboekje.

Het betreft hier een origineel Nederlands geleverd voert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie