Toyota Prius 1.8 BUSINESS PLUS FULL-MEDIA|LED|HEAD-UP|7-PERSOONS|DEALERONDERHOUDEN

€ 22.900,-

Bouwjaar 25-01-2016
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.931 km
Deuren 5
Kenteken TT-809-D Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 BUSINESS PLUS FULL-MEDIA|LED|HEAD-UP|7-PERSOONS|DEALERONDERHOUDEN


€ 22.900,-

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2016
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.931 km
Deuren 5
Kenteken TT-809-D Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autokempen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Run 4301
Postcode 5503 LP
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2533703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokempen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2020

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte: 465 cm
Wielbasis: 278 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.115 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Neem bijvoorbeeld deze Toyota Prius + uit 2016 met zijn kilometerstand van 134931. Deze hybride auto heeft een sterke, zuinige elektromotor én een verbrandingsmotor. Kortom: uitstekende rijprestaties en een veel lager brandstofgebruik. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. In deze Prius + vindt u schakelaars op het stuur om het full map navigatiesysteem te bedienen en het audiosysteem met DAB-ontvangst. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Toyota is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. Met keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Prius + samen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat. De auto is ook uitgerust met head-up display en bandenspanningcontrolesysteem.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Toyota, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

Wij zijn een BOVAG autobedrijf met ervaren mensen waarvan sommigen al meer dan 25 jaar actief zijn in de autobranche. Onze activiteiten zijn in-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie