Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D VX HR Blind Van 4x4 1e EIG
€ 12.950,-
Bouwjaar | 05-12-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 204.925 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 53-BK-VK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.982 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 204.925 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 53-BK-VK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.982 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12304846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Bestelbus
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.910 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.600 kg
Wielbasis: 245 cm
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Zéér nette en DEALERONDERHOUDEN Toyota Land Cruiser VX HR Blind Van 4x4 uit 2003 (YOUNGTIMER) met een sterke 3.0 D-4D dieselmotor. Deze origineel Nederlandse auto heeft een logische NAP kilometerstand en is afkomstig van zijn 1e eigenaar!
Auto rijdt, remt en schakelt goed zoals men mag verwachten van Toyota!
Te gebruiken als Youngtimer!
Betreft een MARGE voertuig!
Verder is deze Toyota Landcruiser voorzien van oa:
Climate Control
Cruise Control
Elektrische ramen
Elektrische buitenspiegels
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
4X4
Lederen stuurwiel
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Radio CD speler
Centrale deurvergrendeling op afstand
Stuurbekrachtiging
Trekhaak
Deze Toyota Landcruiser wordt geleverd met een NIEUWE APK!
Inruil auto, bus of bedrijfswagen is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar 06-12304846.
Proefrit maken? Bel of mail voor een afspraak!
Momenteel enkel op afspraak geopend. Ook in de AVONDEN en op ZONDAG.
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Het op naam zetten van een voertuig is 24/7 mogelijk met behulp van uw digid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.