Bouwjaar | 09-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.530 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-454-PT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 23.499,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.530 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-454-PT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vughterpoort auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdskampweg 1719 |
Postcode | 5222 BA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vughterpoortauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - mrt 2023
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 100 kW (136 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 181 x 146 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
zuinige en bewezen Japanse hybridetechniek! Luxe uitvoering: Adaptieve cruise control, Lane Assist (LDW), verkeersbordherkenning, BI-Led-Xenon & LED verlichting, Touch-screen met Apple carplay/android, incl. USB/Bluetooth/DAB audio & parkeercamera Origineel Nederlandse auto, geen import en onderhoudshistorie aanwezig. Wij bieden u diverse onderhouds-/extra garantiepakketten.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Corolla | De verschillen kleiner maken
De Toyota Corolla is vernieuwd voor modeljaar 2023. En daarbij is er iets bijzonders gebeurd! De verschillen met de concurrentie zijn namelijk tegelijkertijd groter en kleiner geworden. Daarom zijn ook twee exemplaren getest: de Corolla 1.8 Hybrid en de Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid. Autozine legt uit waar de verschillen zitten.
Dankzij een facelift voor modeljaar 2023 is de Toyota Corolla mechanisch en elektronisch weer bij de tijd. Dat maakt de verschillen met de concurrentie kleiner. Ga voor de 1.8 hybrid.
Plus
- soepele, stille 1.8 hybride motor
- standaard heel veel veiligheidsvoorzieningen
- functioneel en degelijk
Min
- Matige ruimte achterin
- Knop voor instellen rugleuning verstopt onder veiligheidsgordel
Conclusie
Hoe maakt de Toyota Corolla voor modeljaar 2023 de verschillen tegelijkertijd groter en kleiner? Voor het vergroten van de verschillen verwijzen we naar de test van de Corolla Touring Sports GR Sport met 2.0 liter hybride motor. Voor deze test is gereden met de 1.8 liter hybride en dan valt op dat het verschil tussen beide hybride motoren kleiner is geworden. Alhoewel de sterkere hybride met meer gemak presteert, is de mate van rust en souplesse nu vrijwel gelijk. Daarnaast is de verhouding tussen verbruik en prestaties verbeterd, waardoor de Corolla op hetzelfde niveau staat als soortgelijke auto's van andere merken.
Tenslotte is de uitrusting iets rijker en veel moderner geworden. Ook daarmee is het verschil met de concurrentie van recentere datum kleiner geworden en kan de Corolla weer jaren mee!