Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone|18 LM-velgen|Navigatie|Alcantara/lederen bekleding

€ 26.450,-

Bouwjaar 29-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.289 km
Deuren 5
Kenteken T-778-RG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 112 kW (153 pk)

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone|18 LM-velgen|Navigatie|Alcantara/lederen bekleding


€ 26.450,-

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.289 km
Deuren 5
Kenteken T-778-RG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 112 kW (153 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Limpt B.V.
Contactpersoon Marco van Limpt
Adres De Witstraat 23
Postcode 5503 XS
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2539861 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevanlimpt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Deze Toyota C-HR komt uit 2020, werd geleverd van 01-01-2020 tot 31-12-2020. Deze geďmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 112 kW (152 PK) en een cilinderinhoud van 1987 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,3 liter per 100 km en hij weegt 1460 kg. De APK is geldig tot 22-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. De krachtige motor geeft deze Toyota uitstekende prestaties. Deze Toyota C-HR legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Qua muziekbeleving onderweg gaat deze auto ook een stevige stap verder dankzij het high performance audiosysteem. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Toyota zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. De uitrusting van deze Toyota is met navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en usb-aansluiting behoorlijk compleet.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie