Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic | CAMERA

€ 21.900,-

Bouwjaar 28-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.453 km
Deuren 5
Kenteken S-489-NJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic | CAMERA


€ 21.900,-

Algemeen

Bouwjaar 28-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.453 km
Deuren 5
Kenteken S-489-NJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf A. van Rijswijk
Contactpersoon Ad-Jan van Rijswijk
Adres Zoutendijk 2
Postcode 4264 KH
Plaats Veen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 319900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 22055070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanrijswijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jan 2020

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 274 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Prijs incl. verkooppakket 4 (BOVAG-garantie) is € 23.195,-.

Een oersterk merk, Toyota. Uitermate prettig en comfortabel in gebruik, vooruitstrevend in technologie. Met deze auto kunt u letterlijk alle kanten op. 'Let's go places'. Hoewel de auto uit 2019 komt, heeft hij maar 36453 kilometer gereden. Deze hybride auto beschikt over een verbrandingsmotor én een elektromotor. Daardoor rijdt de auto zeer comfortabel en is tegelijk zuinig in het verbruik. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. In deze Toyota kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Ook keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota C-HR samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Toyota. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Bots

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie