Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic, NL AUTO, NAP, AUTOMAAT, HYBRID, NAVI, CLIMA, CAMERA, LMV, HISTORIE

€ 24.250,- incl. BTW

Bouwjaar 24-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 46.504 km
Deuren 5
Kenteken SF-757-N Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic, NL AUTO, NAP, AUTOMAAT, HYBRID, NAVI, CLIMA, CAMERA, LMV, HISTORIE


€ 24.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 46.504 km
Deuren 5
Kenteken SF-757-N Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Knobel B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voorsteven 21
Postcode 4871 DX
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5012228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfknobel.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (2) (inbegrepen): Aflevercontrole
- Afleverpakket (1) (€ 595 meerprijs): 6 MND BOVAG GARANTIE AFLEVERBEURT NIEUWE APK
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (2)"): BOVAG garantie (6 maanden)

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Toyota C-HR. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, zwarte hemelbekleding, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het luxeniveau in deze Toyota is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. De regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken en de adaptive cruise control helpt u om afstand te bewaren van het verkeer voor u. Makkelijk en veilig is de keyless start. Met de elektronische sleutel op zak start u de auto met enkel een druk op de knop. Ook lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota C-HR is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest&

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie