Toyota C-HR 1.8 Hybrid | Camera | Stoelverwarming | Lane Assist

€ 24.995,-

Bouwjaar 31-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.048 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid | Camera | Stoelverwarming | Lane Assist


€ 24.995,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.048 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoDome
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Munnikenheiweg 40
Postcode 4879 NG
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27325203 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodome.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Toyota C-HR. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Pech oplossen en zelfs voorkomen? Gaat eenvoudig. Via Connected Services heeft u alle data in de hand, gewoon op de smartphone! In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audiosysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig via het stuurwiel. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Deze auto is voorzien van regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

De Toyota C-HR is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. In deze Toyota vinden we verder een accident avoidance system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is uiteraard mogelijk.

Hoewel wij alle gegevens uiterst zorgvuldig proberen samen te stellen, is alle informatie uit deze advertentie onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs- en programmeerfouten. Wij, AutoDome, zijn niet aansprakelijk voor enige (in)directe schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van informatie uit deze advert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie