Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active Automaat | Climate Control | Rijklaarprijs incl. garantie |

€ 21.940,-

Bouwjaar 10-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.817 km
Deuren 5
Kenteken NG-878-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active Automaat | Climate Control | Rijklaarprijs incl. garantie |


€ 21.940,-

Algemeen

Bouwjaar 10-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.817 km
Deuren 5
Kenteken NG-878-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Jos van Boxtel Den Bosch
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hervensebaan 11
Postcode 5232 JL
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6496617 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2020

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs/zwart stof - FC20, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 24 maanden
Garantie: 45.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Oostendorp PLUS Selectie: U kijkt naar een occasion uit de Oostendorp PLUS Selectie met standaard 36 maanden garantie, waarvan 12 maanden volgens BOVAG garantievoorwaarden en 24 maanden Oostendorp PLUS garantie. Bovendien is deze auto rijklaar geprijsd, zonder verborgen kosten. Zorgeloos rijplezier noemen we dat bij Oostendorp Auto. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Oostendorp PLUS garantie (24 maanden garantie, 45.000 km garantie); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Soepel rijgedrag, een krachtige acceleratie en een laag brandstofverbruik, de hybride Toyota C-HR is een innovatieve auto. Rijden met deze Toyota C-HR is energiezuinig, want de hybride motor combineert brandstof met elektriciteit. Minder vaak langs de pomp, dus dat scheelt! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Toyota zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Geen capriolen meer als u met armen vol de auto moet openen. De keyless entry heeft u al herkend en ontgrendelt de Toyota C-HR automatisch. U bent in deze Toyota ook voorzien van DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Pragmati

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie