Toyota C-HR 1.8 Hybrid Adventure, Leer, Navigatie, Camera,

€ 20.950,-

Bouwjaar 22-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.209 km
Deuren 5
Kenteken S-108-KF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Adventure, Leer, Navigatie, Camera,


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.209 km
Deuren 5
Kenteken S-108-KF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hermans
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jochem de Wildstraat 1
Postcode 5408 RT
Plaats Volkel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 272936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhermans.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Adventure, Leer, Navigatie, Camera,


- Kenteken: S-108-KF
- Merk: Toyota
- Model: C-HR
- Tellerstand: 76209 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: 1K0
- Kleur interieur: Zwart
- Interieurnaam: Leder
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 2ZR
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Max. trekgewicht: 725 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 436 cm
- Breedte: 180 cm
- Hoogte: 1555 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur parelmoer
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter

Infotainment

- Audio installatie premium
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco Automatisch
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Accident Avoidance System
- Achteruitrij assistent
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) knie
- Airbag(s) side voor
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti Blokkeer Systeem (ABS)
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Brake Assist System
- DAB-ontvanger
- Dodehoek detector
- Electronic Brake Distribution
- Getinte ramen
- Grootlicht-assistent
- Halogeen mistlampen
- Hill hold-functie
- Hoofdsteunen actief
- Keyless start
- Kruisend verkeer detectie
- Navigatie-systeem full map
- Parkeer-assistent
- Parkeerhulpcamera
- Speed limiter
- Stoelverwarming
- Tractie Controle Systeem (TCS)

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Anti Slip Control
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Electronic Stability Program
- Electronic Stability Program (ESP)
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie


Deze Toyota C-HR komt is van 22-12-2017 en is voorzien van een benzine én een elektriciteit motor.

De soepele benzinemotor heeft een maximum vermogen van 72 kW (98 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.

Dit voertuig heeft een continu vermogen van 37 kW (50 PK).

De wegenbelasting bedraagt +/- € 216.- per kwartaal.

Geen afleveringskosten.

Inclusief nieuwe APK

Autobedrijf Hermans
Jochem de Wildstraat 1
5408 RT Volkel
0413272936
info@autobedrijfhermans.nl

www.autobedrijfhermans.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie