Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active 170pk | CAMERA | ALLSEASON | NETTE STAAT | Incl.BTW

€ 23.940,- incl. BTW

Bouwjaar 01-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.515 km
Deuren 5
Kenteken Z-328-JR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active 170pk | CAMERA | ALLSEASON | NETTE STAAT | Incl.BTW


€ 23.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.515 km
Deuren 5
Kenteken Z-328-JR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Centrum Stiphout B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gerwenseweg 31a
Postcode 5708 EJ
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 536737 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumstiphout.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - dec 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 125 kW (170 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 163 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Deze Toyota C-HR van 2022 is uitgevoerd met de mild-hybride techniek en levert tezamen 170pk, goed voor krachtige en zéér zuinige prestaties. Hiermee het beste alternatief voor volledig electrisch of benzine rijden.
In de Active uitvoering met opties als: climate & cruise, achteruitrijcamera, lane-assist, LED, allseason banden etc.etc.
In een mooie zwart/zwart kleurcombinatie en bevindt zich in zeer nette staat! Wordt geleverd incl. aflevercontrole, reconditioneren, tenaamstellen en ruime garantiemogelijkheden.

OPM. Betreft een BTW auto, de prijs is incl. BTW.

[Kijk voor ons volledige aanbod van occasions in elke prijsklasse op www.autocentrumstiphout.nl]
_____________________________________________________________________________

&qu ot;Hoe je auto's moet bouwen, weten ze bij Toyota maar al te goed. Zuinig, innovatief en duurzaam onderweg? 'Let's go places'! In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Verder is de Toyota uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. Deze Toyota is voorzien van automatische airconditioning, DAB ontvangst, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Onderweg zorgt verke

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie