Toyota C-HR 1.2 Comfort | Lichtmetalen Velgen | Airco | Cruise Control |

€ 15.945,-

Bouwjaar 29-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.456 km
Deuren 5
Kenteken PB-073-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Toyota C-HR 1.2 Comfort | Lichtmetalen Velgen | Airco | Cruise Control |


€ 15.945,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.456 km
Deuren 5
Kenteken PB-073-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Roosendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlierwerf 12
Postcode 4704 SB
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 532050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2016 - apr 2018

Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Toyota Approved: o 12 maanden "Toyota approved" garantie (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Reiniging in- & exterieur o Hybride Zekerheid Controle o Toyota kwaliteitschecklist o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer Ja** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een maximale duur van 72 uur.
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merk je ook aan deze Toyota C-HR uit 2017, met zijn kilometerstand van 139456. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is deze Toyota een prettige auto om te rijden. Natuurlijk behoren LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor je. In de zomer zit jij ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Deze auto is voorzien van DAB ontvangst, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals je mag verwachten van deze Toyota C-HR is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Tijdens de rit heb je altijd een bijrijder, want de verkee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie