Bouwjaar | 24-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-NJK-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-NJK-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12304846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 342 x 162 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Toyota Aygo uit 2010 met een zuinige 1.0-12V benzinemotor te koop aangeboden. Deze origineel Nederlandse auto heeft een logische NAP kilometerstand van 163.313 en is afkomstig van zijn 2e eigenaar!
Auto rijdt, remt en schakelt goed!
Voorzien van een onderhoudsvriendelijke distributieketting!
Bij 156.173 km heeft deze Aygo een beurt gehad. Volgende beurt is weer bij 171.000 km.
Enkele opties:
Airco
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Radio/ CD speler
Stuurbekrachtiging
APK geldig tot 24-09-2024.
Inruil auto, bus of bedrijfswagen is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar 06-12304846.
Proefrit maken? Bel of mail voor een afspraak!
Momenteel enkel op afspraak geopend. Ook in de AVONDEN en op ZONDAG.
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Het op naam zetten van een voertuig is 24/7 mogelijk met behulp van uw digid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.