Bouwjaar | 27-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.042 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-ZH-ZX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
€ 3.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.042 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-ZH-ZX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carmax BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tinus van der Sijdestraat 9 |
Postcode | 5161 CD |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30982236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carmaxbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4220 x 1760 x 1515 cm
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Hierbij bieden wij deze Nederlandse Toyota Auris 1.6-16V Sol Business aan.
De auto rijdt en schakelt goed
Opties:
- Climate Control beide zijde
- Stuurbediening
- Apple Carplay / Android
- Cruise control
- Navigatie
- Centrale deurvergrendeling
- Midden armsteun
- Achteruitrijcamera
- Elektrische ramen voor en achter
- ISOFIX
- Xenon verlichting
-Trekhaak
- 2 Sleutels
- Rookvrij
etc.......
*Garantiemogelijkheden in overleg
*Inruil van uw huidige auto is uiteraard altijd welkom
*Financiering is mogelijk
Heeft u interesse of zijn er vragen over de auto, aarzel niet en neem via WhatsApp of telefonisch contact op met
Thomas 06-30982236.
Wij hanteren flexibele openingstijden van maandag tot zondag, Wij verzoeken u ten aller tijden eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak, aangezien wij vaak onderweg zijn om nieuwe auto's in te kopen.
Prijswijzigingen en drukfouten: Deze zijn voorbehouden, controleer voor de aankoop of de auto overeenstemt met de aangegeven informatie.
Graag tot zien bij Carmax in en Verkoop BV
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.