Bouwjaar | 01-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.034 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-SFZ-01 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.034 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-SFZ-01 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Kuringe v.o.f. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kromakker 1 |
Postcode | 5296 NR |
Plaats | Esch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 601359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vankuringeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 545): Afleverpakket B: AFLEVERINGS PAKKET B :AUTO`S VANAF €4500 EURO WIJ BIEDEN OP ONZE OCCASIONS VANAF €4500,- EEN AFLEVERPAKKET B AAN OM U MET EEN GERUST HART DE WEG OP TA LATEN GAAN. - AFLEVERINGS BEURT - NIEUWE APK - BOVAG GARANTIE 6 MND - TENAAMSTELLEN - NATIONALE AUTOPAS
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Van een auto mag je het nodige verwachten, vinden ze bij Toyota. Hoge kwaliteit in alle opzichten en op ieder wegtype, vandaar de slogan 'Let's go places'. Hier ziet u een perfect voorbeeld. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen achter.
Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Andere zender, andere muziek, meer volume? Met de audiobediening op het stuur is het makkelijk en veilig geregeld. Altijd goed zicht? De regensensor zorgt ervoor! Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Ook keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Onze openingstijden
Maandag 08.00 - 18.00 uur
Dinsdag 08.00 - 18.00 uur
Woensdag 0
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.