Toyota Auris Hybrid 1.8 136pk 75dkm AC+ECC|Cruise|Panodak|Park.Assist|Afn.Trekhaak

€ 17.950,-

Bouwjaar 08-04-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.225 km
Deuren 5
Kenteken 1-TPN-21 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Auris Hybrid 1.8 136pk 75dkm AC+ECC|Cruise|Panodak|Park.Assist|Afn.Trekhaak


€ 17.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-04-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.225 km
Deuren 5
Kenteken 1-TPN-21 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Vught - Van Gemert-Moonen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kempenlandstraat 39
Postcode 5262 GK
Plaats Vught
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6560578 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevught.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard rijklaarpakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Minimaal 12 maanden geldige APK-keuring, Tenaamstellen van kenteken
- Uitgebreid afleverpakket (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard rijklaarpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Evt. 12 maanden PechHulp (Europa), Nieuwe, minimaal 12 maanden geldige APK-keuring, Tenaamstellen van kenteken, Volle tank brandstof

Originele NL-auto met 100% gegarandeerde kilometerstand, dus geen parallel-import!
Ultra zuinig met een gemiddeld brandstofverbruik van 27 km op 1 ltr. van de 1e particuliere eigenaresse afkomstige, schitterende TOYOTA AURIS HYBRIDE met uiterst comfortabele CVT-Automaat en aantrekkelijk lage kilometerstand van 75.225 km in de meest luxe "Lease Plus Edition"-uitvoering met o.a. airco met climate control, cruise control, originele radio/CD/MP3-speler met fullmap navigatiesysteem, handsfree Bluetooth telefoonkoppeling, USB- & AUX-input en spraakbediening, in hoogte verstelbare comfortstoelen met elektrisch verstelbare lendesteun in de bestuurdersstoel, middenarmsteun voor en achter, in hoogte en lengte verstelbare stuurkolom met multifunctioneel lederen stuurwiel, groot panoramadak, automatisch dimmende binnenspiegel, achteruitrijcamera, parkeersensoren voor en achter en zelfs de mogelijkheid tot automatisch inparkeren met de aanwezige parkeerassistent, mistlampen voor, LED dagrijverlichting en LED achterlichten, Xenon verlichting met meedraaiende koplampen en koplampsproeiers, afstandsbediende centrale deurvergrendeling met keyless start/stop, elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels, originele 16-inch lichtmetalen velgen met nagenoeg nieuwe VREDESTEIN Quatrac All-Seasonbanden, metallic-lak: "Night Sky Black", afneembare trekhaak, etc.
Deze auto is afkomstig van de 1e eigenaresse en volle

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie